Існує поширене переконання, що візитниці потрібні виключно бізнесменам. Насправді це атрибут багатьох сучасних молодих людей, які далекі від професійної діяльності. Бізнесмени та звичайні домогосподарки користуються послугами стоматологів та юристів, перукарів та репетиторів. Кожен із них, сподіваючись на поповнення клієнтської аудиторії, обов’язково запропонує свою візитку. Очевидно, що всі ці візитки треба десь зберігати, і, головне, вміти своєчасно шукати потрібну.
Для споживачів
Згодом візитівки фахівців накопичуються. Якщо не придбати стильну і компактну візитницю від хорошого виробника, то вони або загубляться, або їх власник просто перестане орієнтуватися в цьому нагромадженні картонних або пластикових карток.
Отже, візитниця — це найкращий спосіб упорядкувати соціальні аспекти свого життя. Навіть найменша з них здатна вмістити до десятка карток. Візитниця позбавить стомлюючих пошуків потрібного фахівця у разі потреби. Якщо одного разу знадобляться послуги програміста чи майстра з пральних машин, то зовсім не виключено, що й у майбутньому доведеться звертатися до тих самих виконавців.
Для професіоналів
Щодо самого постачальника послуги, то для нього наявність візитниці — це спосіб упорядкувати свою професійну діяльність. Постійна клієнтура — найвищий показник успіхів у тій чи іншій галузі. Інші способи заявити про себе для майстра манікюру або стиліста явно поступаються ефективністю роздачі візитних карток.
По суті, візитівка, якою користується професіонал — це міні-реклама, тому до неї пред’являються особливі вимоги. Візитка має бути:
- виразною;
- що запам’ятовується;
- інформативною.
Крім того, візитна картка має бути максимально акуратною. Неможливо уявити, що стоматолог запропонує комусь свою візитку, виконану на поганому папері та із загнутими куточками.
Зберегти свої картки допоможе стильний сучасний атрибут – візитниця. Поважаючий себе покупець вибере у фірмовому магазині продукт із натуральної шкіри. Така візитниця виглядає дуже солідно і однозначно вселятиме повагу до її власника.
Зазвичай візитниці оснащують застібками-блискавками або металевою кнопкою-замком. Практика показує, що моделі з «блискавками» служать довше, оскільки в місці зіткнення з металом шкіра рано чи пізно стоншується. Якому кольору віддати перевагу? Звичайно, тому, в якому виконані інші аксесуари. Портмоне або гаманець, підібрані в одному стилі, «працювати» на створення гармонійного образу впевненої у собі, успішної людини.
Нарешті, візитниці іноді прикрашають особистою монограмою бізнесмена. Це, безперечно, працює на імідж підприємця. Звісно ж, йдеться про представників вищого суспільства.